Co o vaší značce řekne typ písma? Více, než si myslíte
Na první pohled nenápadný detail, který ale utváří celkový dojem ze značky – právě to je font. Stejně jako barvy, logo nebo obrázky, i písmo…
Na první pohled nenápadný detail, který ale utváří celkový dojem ze značky – právě to je font. Stejně jako barvy, logo nebo obrázky, i písmo…
Barvy nejsou jen estetická záležitost. Jsou to nositelky emocí, nálad, energie. Vizuální stránka značky není jen o tom, jak „hezky to vypadá“. Je to hlubší…
Jsou tady pro druhé. Pro blízké, přátele, sousedy, ale klidně i pro úplné cizince. Pečovatelé vnímají svět s otevřeným srdcem – a když vidí bolest,…
Tihle zákazníci nehledají jen produkt. Hledají zážitek, co jim rozproudí krev. Chtějí se zamilovat – do sebe, do života, do vůně parfému nebo hedvábného dotyku…
Ne každý zákazník touží po revoluci, zázraku nebo světové originalitě. Někteří chtějí hlavně to, co znají. Co funguje. Co jim připomíná domov, pohodu a jistotu….
Vážná sdělení, filozofické hlubokomyslnosti a nudné prezentace? Díky, ale ne. Archetyp Šprýmaře má jasno – život je hra, ne smrtelně vážná mise. Chtějí si ho…
Zapomeňte na obyčejné výhody nebo praktické funkce. Archetyp Kouzelníka touží po magii – po produktu nebo službě, která jim otevře dveře do nového světa, vnese…
Hrdinové nejsou ti, kdo se drží zpátky. Jsou to ti, kdo vstanou, když je potřeba, a vždy stojí na straně dobra. Tihle zákazníci jsou odvážní,…
Představte si zákazníka, který nikdy nezapadne do davu. Ten, kdo si nenechá nic nařídit, kdo miluje revoluci a neustálé porušování pravidel. Může to být mladší…
Značky postavené na archetypu Objevitele nejsou pro každého. Ale pokud vaši zákazníci milují pocit větru ve vlasech, sbalený batoh u dveří a mapu s poznámkami…
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.