Barvy podle archetypu: Do jakých barevných vod se ponořit?
Archetypy nemají jasně definované barvy, které se pro ně hodí, ale jsou určité skupiny barev, které jsou pro každou skupinu typičtější. Coca Cola má archetyp…
Archetypy nemají jasně definované barvy, které se pro ně hodí, ale jsou určité skupiny barev, které jsou pro každou skupinu typičtější. Coca Cola má archetyp…
Na první pohled nenápadný detail, který ale utváří celkový dojem ze značky – právě to je font. Stejně jako barvy, logo nebo obrázky, i písmo…
Barvy nejsou jen estetická záležitost. Jsou to nositelky emocí, nálad, energie. Vizuální stránka značky není jen o tom, jak „hezky to vypadá“. Je to hlubší…
Jsou tady pro druhé. Pro blízké, přátele, sousedy, ale klidně i pro úplné cizince. Pečovatelé vnímají svět s otevřeným srdcem – a když vidí bolest,…
Tihle zákazníci nehledají jen produkt. Hledají zážitek, co jim rozproudí krev. Chtějí se zamilovat – do sebe, do života, do vůně parfému nebo hedvábného dotyku…
Ne každý zákazník touží po revoluci, zázraku nebo světové originalitě. Někteří chtějí hlavně to, co znají. Co funguje. Co jim připomíná domov, pohodu a jistotu….
Vážná sdělení, filozofické hlubokomyslnosti a nudné prezentace? Díky, ale ne. Archetyp Šprýmaře má jasno – život je hra, ne smrtelně vážná mise. Chtějí si ho…
Zapomeňte na obyčejné výhody nebo praktické funkce. Archetyp Kouzelníka touží po magii – po produktu nebo službě, která jim otevře dveře do nového světa, vnese…
Hrdinové nejsou ti, kdo se drží zpátky. Jsou to ti, kdo vstanou, když je potřeba, a vždy stojí na straně dobra. Tihle zákazníci jsou odvážní,…
Představte si zákazníka, který nikdy nezapadne do davu. Ten, kdo si nenechá nic nařídit, kdo miluje revoluci a neustálé porušování pravidel. Může to být mladší…
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.