Archetyp Pečovatel: Protože na druhých záleží
Jsou tady pro druhé. Pro blízké, přátele, sousedy, ale klidně i pro úplné cizince. Pečovatelé vnímají svět s otevřeným srdcem – a když vidí bolest,…
Jsou tady pro druhé. Pro blízké, přátele, sousedy, ale klidně i pro úplné cizince. Pečovatelé vnímají svět s otevřeným srdcem – a když vidí bolest,…
Tihle zákazníci nehledají jen produkt. Hledají zážitek, co jim rozproudí krev. Chtějí se zamilovat – do sebe, do života, do vůně parfému nebo hedvábného dotyku…
Ne každý zákazník touží po revoluci, zázraku nebo světové originalitě. Někteří chtějí hlavně to, co znají. Co funguje. Co jim připomíná domov, pohodu a jistotu….
Vážná sdělení, filozofické hlubokomyslnosti a nudné prezentace? Díky, ale ne. Archetyp Šprýmaře má jasno – život je hra, ne smrtelně vážná mise. Chtějí si ho…
Zapomeňte na obyčejné výhody nebo praktické funkce. Archetyp Kouzelníka touží po magii – po produktu nebo službě, která jim otevře dveře do nového světa, vnese…
Hrdinové nejsou ti, kdo se drží zpátky. Jsou to ti, kdo vstanou, když je potřeba, a vždy stojí na straně dobra. Tihle zákazníci jsou odvážní,…
Představte si zákazníka, který nikdy nezapadne do davu. Ten, kdo si nenechá nic nařídit, kdo miluje revoluci a neustálé porušování pravidel. Může to být mladší…
Značky postavené na archetypu Objevitele nejsou pro každého. Ale pokud vaši zákazníci milují pocit větru ve vlasech, sbalený batoh u dveří a mapu s poznámkami…
Značka, která ví. A nebojí se to dokázat. Ve světě plném křiklavých reklamních sloganů a slibů bez záruky existuje tichá síla, která mluví jiným jazykem….
Objevte jedinečnou osobnost vaší značky! Těchto 20 otázek vám pomůže zjistit, který z 12 archetypů nejlépe vystihuje váš brand. Je vaše značka odvážný hrdina, tvůrčí…
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.