Přeskočit na obsah
PRAVYMOKEM
  • ÚVOD
  • GRAFICKÝ DESIGN
  • RUČNÍ TVORBA
  • FOTOGRAFIE
  • BLOG
  • O MNĚ
  • KONTAKT
PRAVYMOKEM
Brand | Brand archetypy

Test – Jaký je váš brand archetyp?

Objevte jedinečnou osobnost vaší značky! Těchto 20 otázek vám pomůže zjistit, který z 12 archetypů nejlépe vystihuje váš brand. Je vaše značka odvážný hrdina, tvůrčí vizionář nebo třeba pečující ochránce? Poznejte silné stránky vaší značky, zjistěte, jakým způsobem byste měli komunikovat se svými zákazníky, a objevte svůj nezaměnitelný styl.

Page 1 of 20
1. Jaká služba nebo produkt se nejvíce přibližuje vašemu podnikání?
Page 2 of 20
2. Jaká známá značka je vám nejvíce sympatická?
Page 3 of 20
3. Jaké preferujete barvy?
Page 4 of 20
4. Jaké je vaše ideální pracovní prostředí?
Page 5 of 20
5. Jak vnímáte kritiku?
Page 6 of 20
6. Jakým způsobem nejraději komunikujete?
Page 7 of 20
7. Kde oslovujete své zákazníky?
Page 8 of 20
8. Jaká známá osobnost by mohla reprezentovat vaší značku?
Page 9 of 20
9. Kdo je váš ideální zákazník
Page 10 of 20
10. Která vlastnost nejlépe reprezentuje vaši značku?
Page 11 of 20
11. Jaký je cíl vaší značky?
Page 12 of 20
12. Na jakém místě budete mít nejspíše umístěnou svou reklamu?
Page 13 of 20
13. Jaký přístup máte k tradicím?
Page 14 of 20
14. Jak vám vyhovuje týmová spolupráce?
Page 15 of 20
15. Jak vnímáte konkurenci?
Page 16 of 20
16. Jaké oblečení nejraději nosíte?
Page 17 of 20
17. Jaké bude složení vašeho týmu?
Page 18 of 20
18. Jak reagujete v případě neúspěchu?
Page 19 of 20
19. Kde vidíte vaši značku za 10 let?
Page 20 of 20
20. Co by mohlo být vaším mottem?
Kateřina Pěcháčková

Navigace pro příspěvek

Předchozí Předchozí
Archetyp Neviňátko: Když se vaše značka stane nejlepším kamarádem
DalšíPokračovat
Archetyp Mudrc: Přemýšlejte víc, mluvte méně, vězte víc

© 2025 KATEŘINA PĚCHÁČKOVÁ

PRAVYMOKEM
Souhlas s cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}
Posun nahoru
  • ÚVOD
  • GRAFICKÝ DESIGN
  • RUČNÍ TVORBA
  • FOTOGRAFIE
  • BLOG
  • O MNĚ
  • KONTAKT