BRAND identita
PRO ZAČÁTEČNÍKY
Dejte svému podnikání styl.
Praktický e-book při tvorbě vaší vizuální identity.
S čím vám e-book pomůže?
Vím, jak náročné je vytvořit nebo udržet jednotný styl v propagaci vaší značky.
S mým e-bookem to ale hravě zvládnete. Dám vám hned osm důvodů, proč vám pomůže.
- Jednoduchost a srozumitelnost: E-book je napsán tak, aby byl srozumitelný i pro ty, kteří nemají předchozí zkušenosti s designem nebo marketingem.
- Ušetříte čas a peníze: Místo najímání drahých grafiků a designerů se naučíte, jak si sami vytvořit profesionální vizuální identitu.
- Zvýšíte atraktivitu své značky: Naučíte se, jak vytvořit poutavou vizuální identitu, která osloví a udrží pozornost vašich ideálních zákazníků.
- Budete mít kontrolu: Vytvořením vlastního brandbooku získáte nástroj, který vám umožní udržet jednotný vzhled vaší značky napříč všemi komunikačními kanály.
- Inspirace a kreativita: E-book je plný praktických tipů a příkladů, které vás inspirují a pomohou vám rozvíjet kreativní myšlení.
- Hrdost na vlastní práci: Budete se cítit skvěle, když uvidíte, jak vaše značka ožívá a získává profesionální vzhled, který jste sami vytvořili.
- Flexibilita a přístupnost: E-book můžete číst kdykoli a kdekoli, což vám umožní se učit a pracovat na své značce ve vlastním tempu.
- Získáte velmi praktickou pomůcku: E-bookem můžete listovat na přeskáčku a lze ho použít i k jiným účelům než jen k budování značky. Třeba vám pomůže i s kombinováním barev vašeho oblečení :-).
Co v e-booku najdete?
Co je to brand
- Co je brand
- Co je brand identita
- Kvíz
Archetypy v brandu
- Vládce
- Tvůrce
- Neviňátko
- Objevitel
- Mudrc
- Psanec
- Hrdina
- Kouzelník
- Šprýmař
- Jeden z nás
- Milenec
- Pečovatel
- Jak definovat svůj archetyp
- K čemu mi bude archetyp
Barvy
- Vhodné barvy podle archetypu
- Jak na výběr barev
- Psychologie 49 odstínu barev
- Jak kombinovat barvy
- Barvy ve fotografii
Typografie
- Charakter písma
- Rozdělení písma
- Vhodné písmo podle archetypu
- Tipy pro výběr písma
- Jak kombinovat písma a fonty
Moodboard
- Co je moodboard a jak ho vytvořit
- Ukázka moodboardu
Logo
- Kritéria dobrého loga
- Psychologie tvarů v logu
- Kde vytvořit logo
Claimy
- Co je claim a jak ho vymyslet
- Kvíz
Brandbook
- Jak vypadá Brandbook – ukázka
Celkem na 76 stranách zjistíte základní informace jak na tvorbu vizuálního stylu. Ale nečekejte žádné otřepané fráze, které se dočtete všude.
V e-booku se zabývám tím, jak jednotlivé části celkové brand identity působí po psychologické stránce. Dozvíte se nejen, jak na člověka působí různé odstíny barev, ale i jak psychologicky ovlivňují různé typy písma či tvary ve vašem logu.