BRAND identita
PRO ZAČÁTEČNÍKY

Dejte svému podnikání styl.

Praktický e-book při tvorbě vaší vizuální identity.

S čím vám e-book pomůže?

Vím, jak náročné je vytvořit nebo udržet jednotný styl v propagaci vaší značky. 

S mým e-bookem to ale hravě zvládnete. Dám vám hned osm důvodů, proč vám pomůže.

  1. Jednoduchost a srozumitelnost: E-book je napsán tak, aby byl srozumitelný i pro ty, kteří nemají předchozí zkušenosti s designem nebo marketingem.
  2. Ušetříte čas a peníze: Místo najímání drahých grafiků a designerů se naučíte, jak si sami vytvořit profesionální vizuální identitu.
  3. Zvýšíte atraktivitu své značky: Naučíte se, jak vytvořit poutavou vizuální identitu, která osloví a udrží pozornost vašich ideálních zákazníků.
  4. Budete mít kontrolu: Vytvořením vlastního brandbooku získáte nástroj, který vám umožní udržet jednotný vzhled vaší značky napříč všemi komunikačními kanály.
  5. Inspirace a kreativita: E-book je plný praktických tipů a příkladů, které vás inspirují a pomohou vám rozvíjet kreativní myšlení.
  6. Hrdost na vlastní práci: Budete se cítit skvěle, když uvidíte, jak vaše značka ožívá a získává profesionální vzhled, který jste sami vytvořili.
  7. Flexibilita a přístupnost: E-book můžete číst kdykoli a kdekoli, což vám umožní se učit a pracovat na své značce ve vlastním tempu.
  8. Získáte velmi praktickou pomůcku: E-bookem můžete listovat na přeskáčku a lze ho použít i k jiným účelům než jen k budování značky. Třeba vám pomůže i s kombinováním barev vašeho oblečení :-).

Co v e-booku najdete?

  • Co je brand
  • Co je brand identita
  • Kvíz
  • Vládce
  • Tvůrce
  • Neviňátko
  • Objevitel
  • Mudrc
  • Psanec
  • Hrdina
  • Kouzelník
  • Šprýmař
  • Jeden z nás
  • Milenec
  • Pečovatel
  • Jak definovat svůj archetyp
  • K čemu mi bude archetyp
  • Vhodné barvy podle archetypu
  • Jak na výběr barev
  • Psychologie 49 odstínu barev
  • Jak kombinovat barvy
  • Barvy ve fotografii
  • Charakter písma
  • Rozdělení písma
  • Vhodné písmo podle archetypu
  • Tipy pro výběr písma
  • Jak kombinovat písma a fonty
  • Co je moodboard a jak ho vytvořit
  • Ukázka moodboardu
  • Kritéria dobrého loga
  • Psychologie tvarů v logu
  • Kde vytvořit logo
  • Co je claim a jak ho vymyslet
  • Kvíz
  • Jak vypadá Brandbook – ukázka

Celkem na 76 stranách zjistíte základní informace jak na tvorbu vizuálního stylu. Ale nečekejte žádné otřepané fráze, které se dočtete všude.

V e-booku se zabývám tím, jak jednotlivé části celkové brand identity působí po psychologické stránce. Dozvíte se nejen, jak na člověka působí různé odstíny barev, ale i jak psychologicky ovlivňují různé typy písma či tvary ve vašem logu.

E-BOOK OBJEDNEJTE ZDE